Refine search

Firestone

Шини Firestone (Файрстоун)

Перша згадка про шини Firestone(Файрстоун) датується 1900-им роком - тоді молодий американський підприємець Харві Файрстоун, що займався торгівлею кінними екіпажами, заснував в Акроні (штат Огайо), невелику фірму, зайнятися реалізацією імпортних європейських автопокришок. Перший час на Firestone трудилося всього 12 чоловік, однак, у світлі ситуації, що змінилася, пов'язаної з початком виготовлення власної продукції, компанія почала розширюватися і все більше заявляти про себе. Значний вплив на молоду зростаючу компанію в ті роки справила зустріч Файрстоун з англійцем Генрі Фордом - він-то і продемонстрував можливості пневматичної шини, викликавши інтерес і фактично перемкнувши профіль діяльності фірми Файрстоун на виробництво аналогів. Вже в 1906-м від компанії Форда надійшло замовлення на виготовлення партії 2000 покришок, що на ті часи було свого роду рекордом для разової партії - і це було тільки початком співпраці Firestone з авто-магнатами, до кінця десятиліття вилівшімся для компанії у всенародну славу у себе на батьківщині, в Америці. Процес автомобілізації в США безпосередньо впливав на Firestone, сприяючи її розвитку і даючи до того нові стимули. Підхоплюючи стрімко виростав попит на автопокришки, будучи зацікавленими в охопленні якомога більшого відсотка ринку, в період з 1910 по 20-ті роки обсяги продукції, що випускається примножилися з 2,4 до 37 млн. одиниць. Не чужа до інновацій, Firestone підхоплювала ідею виготовлення шин з протекторний малюнком, в технологічним плані нітрохи не відстаючи від європейських колег. Одночасно з цим налагоджувалися дилерські зв'язки, значимим досягненням у яких стало у 1925 році відкриття філії Firestone в Швейцарії - це стало першою цеглинкою в підставі нині найбільшої дистриб'юторської мережі, що має свої торгові точки по всьому світу. Через десять років, в 35-му році шини Firestone поповнилися моделями для будівельної спец.технікі, а через 3 роки процвітала компанію назавжди покинув її засновник - 7 лютого 1938 року не стало Харві Файрстоун. Болюча втрата, проте, не стала причиною сбавленія оборотів, і до середини століття Firestone вже переросла статус рядового виробника шин, розширивши сферу діяльності до оснащення всієї промисловості гумовими виробами власного виробництва. Інтеграція в Європу продовжувалася відкриттям заводів компанії: в 33-му шини Firestone стали виготовлятися в Іспанії, а пізніше покришки цього бренду могли мати позначку «зроблено в Швейцарії», де була розташована одна з безлічі виробничих баз. Важливу роль в історії Firestone грав автоспорт, де шини цього виробника користувалися славою монополіста гонок. У свою чергу кожна перемога на легендарних чемпіонатах Європи для бренду увазі комерційний успіх - для автопокришок навряд чи знайдеться реклама краще, ніж факт того, що саме в них були «взуті» колеса переміг авто. Гоночні треки були знайомі з гумою Firestone ще з 1911-ого (!) Року. Сьогодні вже неможливо скласти повну картину історії Формули-1 без активної участі в ній американської компанії. Різким спадом ознаменувалися 60-ті роки, коли новий виток технічного переоснащення сильно вдарила по економіці Firestone. Глобальний і неминучий перехід на радіальні шини обіцяв рясним капіталовкладенням і виробничими перестановками, в ході яких компанія плавно втрачала свої потужності. До кінця восьмидесятих її положення було незавидним і залишився зі своїми п'ятьма заводами в Європі, шинний виробник шин Firestone & Rubber Company за 2,6 млрд доларів перейшов під владу корпорації Bridgestone. Втративши незалежність, марка Firestone тим не менше залишається самостійним брендом, в ряду пріоритетів японської компанії стоять на другому місці після самого бренду Bridgestone. Поглинання дало змогу виробникові сильніше заглибитися в технологічний процес, результатами чого за останні два десятиліття на ринок вийшов ряд прогресивних розробок в області легкових літніх, зимових і всесезонних покришок. Внутрішнім «брендом» компанії можна назвати мульти-сезонне сімейство покришок, що мають у назві слово «Яструб» (англ. - «орел»). Відомим сімейство стало завдяки таким моделям, як, наприклад, Firestone Multihawk. Останні, що є літніми шинами ненаправленного типу, ідеально вимальовують образ класичної шосейної покришки з поправкою лише на специфічний «пазуристий» дизайн блоків протектора. Multihawk проектувалася з розрахунку замінити застарілу F590FS, довгий час колишню на озброєнні багатьох автовиробників. Нові часи вимагають нових стандартів, і відповіддю американській компанії став скорегований на більш тиху і безпечну їзду малюнок нового річного «орла». Планку стандартів для зимових шин у свій час підняли Firestone Winterhawk, названі експертами клубу «ADAC» відмінно збалансованими покришками, придатними для впевненої їзди на будь-якій зимовій дорозі, включаючи лід. Сама по собі шина фрикційна, тим не менше, відсутність шипів не применшує її тягових достоїнств, в чому за роки випуску зуміло переконатися велике число власників легкових авто. У 2008-му цю саму серію чекало розширення - у продажу з'явилися шини класу «преміум» Firestone Winterhawk 2, швидко затьмарила попередницю низкою нагород від клубів «ADAC», «SportAuto» і «Autobild». Розробка Firestone здобула схвалення з причини хорошої тяги на снігу, а також передбачуваності поведінки на голому асфальті. Не залишився без експертного уваги рівень комфорту, даруємо шиною при їзді. Новий зимовий «орел» практично повністю позбувся від зовнішності ранньої модифікації, отримавши натомість більшу функціональність за рахунок 3Д-ламелей і поліпшеної водогінної системи у вигляді глибокого жолобка в центрі малюнка. Хорошим варіантом на зиму стане придбання шин іншій серії - Firestone Winterforce. Її спрямований симетричний дизайн підвладний ошиповке, як наслідок шина отримує додаткові очки зчеплення там, де це найбільше необхідно. Малюнок покришки підбирався на комп'ютерному обладнанні, отримати максимально водовідштовхувальним і придатним для руху в глибокій слякоті. Модель Winterforce офіційно має статус «M + S», що останнім часом «завдяки» неякісної гумі все менше цінується серед покупців і даремно - виробники рівня Firestone не можуть дозволити ставити подібний ярлик «зимового якості» на що попало. Таке маркування дається аж ніяк не кожному зимової шини і означає можливість експлуатації в регіонах зі складною кліматичною ситуацією в холодну пору року. У пошуках комфортної і надійної «взуття» для позашляховика технологи компанії прийшли до створення Firestone призначення ST, літньої шини ідеально доповнює комплектацію таких авто, як Mazda CX-7 або Jeep Liberty. Дизайн покришки сформований з великих перехресних канавок, при цьому по внутрішній зоні протектора пробігає глибокий жолоб, прокладений в якості водогону каналу. Шина для кросоверів, тобто призначається для повнопривідних авто міського типу. Режим експлуатації відповідний, що означає погану переносимість шиною бездоріжжя, але повну впевненість на асфальтно-брущатих покриттів в дощову і суху погоду. Для водіїв, що віддають перевагу не міняти шини зі зміною метеоумов, стануть цікаві Firestone FR710. Зовні вони нагадують стандартні літні моделі, але висота протектора робить FR710 прийнятним варіантом навіть на випадок неглибокого снігу. З інших зчіпних елементів можна виділити ламелі - атрибут, характерний зимовим шинам, тим не менше його активно використовують, щоб розширити область використання літніх покришок, називаючи їх всепогодними. Якість продукції Firestone залишається незмінно високим, під егідою якої б корпорації не стояла б американська компанія. 90-ті роки, пов'язані з переходом під владу Bridgestone, аніскільки не погіршили репутацію бренду, який займає чільне місце серед багатьох міжнародних виробників автошин.

1 2 3 4 5 6 7 8
2 - 12