Refine search

Dunlop

Шини DUNLOP (Данлоп)

У 1887 році шотландець Джон Бойд Данлоп винайшов першу пневматичну шину. Хто б міг подумати, що знахідка, задумана як нехитре пристосування для їзди на триколісному дитячому велосипеді, незабаром переросте в те, що стало головним досягненням, основою всієї великої «шинної Імперії». Рік початку розробок співпав з відкриттям компанії, названої на честь засновника. Підхопивши хвилю нової в ту пору індустрії, підприємство розпочало випуск гуми і комплектуючих для коліс авто. Так почалися довгі плідні роки, підсумком яких стало чимало воістину революційних відкриттів для світу шинних технологій. Інженери Dunlop з самого початку розглядали шину і автомобіль як неподільне ціле. Напевно тому всі їх розробки велися з особливою ретельністю і глибиною підходу, розумінням важливості своєї справи для всього автопромисла. Поряд із задоволенням ринку продуктом вже звичним, Dunlop не переставали впроваджувати в життя колишні ще дивовижними інновації, для чого спеціально була створена мульти-комплекс з тестування автошин - перший у своєму роді. Компанія була однією з перших, хто запропонував використовувати шипи на протекторі. Вона ж розробила водовідштовхувальну гуму, яка робила можливим безпечне використання нешипованих шин на льоду та інших слизьких покриттях. Бічні грунтозацепи на позашляхових покришках, безкамерна конструкція і розділений поздовжніми каналами протектор - все це стало відомо і доступно завдяки підприємливим умільцям Dunlop, які не йшли в ногу, а буквально переганяли свій час за рівнем розвитку. Вже в 70-ті роки технічна база дозволяла виготовляти так звані «Безпрокольні» шини. І, якщо б автосвіт того часу був краще готовий до сприйняття новинки, формальна історія шин Run-Flat почалася б на два десятки років раніше їх практичної реалізації ... За півстоліття стрімко охопивши і заповнивши ринок своєю продукцією, Dunlop стала шукати шляхи розширення мережі, поглинаючи як дрібні, так і більш великі підприємства, під брендами яких концерн міг втілювати нові бізнес-ідеї. А в 90-их вже й сам шинний гігант влився в корпорацію «Goodyear Tire & Rubber Company», не втративши при цьому видного місця на олімпі найбільших світових виробників автогуми, займаючи сьогодні 5-ий рядок за обсягами річних продажів. Шини Dunlop - одні із самих «старих» учасників Формули-1, які пам'ятають багаторічну історію цього гоночного класу. Конструктори Dunlop першими взули вийшовший на трасу автомобіль анти-дощовими покришками. Їх розробки, подібні використанню гуми з синтетичного каучуку або полегшеного нейлонового корду замість колишнього, не раз ставали причиною завоювання спортивних нагород для тих авто, на колесах яких були встановлені ці шини. На рубежі 50-60-их років Dunlop била різноманітні рекорди, а свій успіх зі світу автогонок переносила на вуличні дороги, даруючи рядовим водіям можливість насолоджуватися відмінною швидкісною динамікою, не пересідаючи за штурвал боліда. Спортивна спрямованість добре відчувається в багатьох моделях не тільки літнього, а й зимового ряду бренду. На підтвердження можна згадати нещодавно презентовану Dunlop SP Winter Sport 4D - шину, загартовану нелегкими, але успішно пройденими випробуваннями на засніженому полігоні Швеції, де припала дуже до речі прогресивна система ламелей, що включає додатковий поперечний проріз. На думку експертів, ріжучі сніг і воду кромки блоків чудово справляються з будь-яким типом зимового покриття, включаючи покритий памороззю асфальт, не кажучи вже про накатаному снігу. За всіма параметрами Dunlop SP Winter Sport 4D представляється кращим з можливих продовжень нашумілої зимово-спортивної серії - той самий приклад, коли підвищена динаміка безпечна і в не самих підходящих умовах. Трохи краще автовласникам вже полюбився Dunlop Graspic DS-3 - розробка, достигли до зими 2010 року, як оптимальний прикордонний варіант між комфортом, специфічному для фрикційних покришок, і швидкісною динамікою. Ця модель являє собою гармонійний синтез передових технологій лабораторії Dunlop, постачаючи колеса авто максимально щільним зчепленням за рахунок добавок скловолокна в блоки протектора. Самі ж блоки завдяки особливій формі ламелів не підминаються при різкому маневруванні, шина залишається працездатною і тихою на будь-якому швидкісному етапі аж до 160 км / ч. А також технологи Dunlop розробили чудову модель для позашляхових авто Dunlop Grandtrek SJ6.

Літній асортимент Dunlop в тому ж році поповнився чудовою позашляховою моделлю Dunlop SP QuattroMaxx. Ці шини створені для тих, хто жадає оцінити всі можливості свого позашляховика. Також вийшла літня шина нового покоління Dunlop SP Sport Bluresponse. Продовжуючи традиції Dunlop SP SportMaxx TT, шина виготовлялася з технологій, що забезпечує максимальну продуктивність, будучи легко піддатливою рульовим командам, даруючи відчуття «вічності» за рахунок кевларових волокон і скловолокна, що перешкоджає зносу. Шина черговий раз підтверджує специфічний ухил компанії в спорт-технології. Серед більш «літніх», як і раніше надзвичайно популярних моделей виділяється Dunlop SP Sport FastResponse 2, технології якої прийшли до нас з все того ж автоспорту. Асиметричний рисунок цієї шини 2007 дуже порадував функціональністю своїх оцінювачів з німецького «Auto Zeiting». Експерти віддали Данлоп його заслужене 4-е місце у зв'язку з дивно збалансованою поведінкою на трасі - на заздрість багатьом шинам зі «скачучими» характеристиками. Напевно це зайвий раз свідчить про найвищу майстерність компанії поєднувати продуктивність з практичністю і зручністю. Також Dunlop представила світововму ринку споживачів ще дві чудові моделі для спортивних авто Dunlop SP SportMaxx RT та Dunlop SP SportMaxx GT.

1 2 3 4 5 6 7 8
2 - 16